Testar lifehack

Hej!

Just nu befinner jag mig i Burträsk, för att gå på marknad dock så är det väldigt kallt här uppe ungefär 10 grader. Vilket gör att mina händer typ fryser ihjäl i och med att jag måste hoppa på kryckor. Men efter att ha kollat in vad som finns på marknaden idag har jag lite ideer om vad jag ska köpa.

Det är så här att hela poängen det här inlägget är att skriva jag ska skriva om det ”lifehacket” som jag testade nu och visade på instagram.

 
 
 

Det fungerar på så sätt att man målar ett var med nagellack runt sladden för att enklare känna igen sin egen laddare. För att när jag, min familj och mina kusiner är i stugan så har i stort sätt alla varsin iphone, vilket gör att våra laddare lätt blandas ihop men genom det här är det för mig lätt att känna igen min egen.

Kom gärna ihåg att trycka på gillaknappen under inlägget

Kommentera här: