På till malmö!

Hej! 
Idag är det fredag och jag börjar min resa söder ut, mot malmö och min käraste. Nu är det nästa två veckor sen jag träffade han och jag saknar han så mycket ❤️. 
Det är verkligen en nackdel med att plugga i en annan ort, för att jag vill ändå hinna vara med min familj under sommaren, eftersom att jag inte hinner åka upp och ned under terminerna. Men det gör ju att när han jobbar så kan han inte följa med under hela sommaren.
Igår har jag en frisörstid och så skönt det var att få fixa håret, jag både färgade och klippte hår. Jag gick hos en helt fantasikt frisör som jag allt blir 100% nöjd. 
 
 
 
 
Sen fick jag äran att gratulera min bästavän som har klarat sin examen det är så häftigt att se hur hon har lyckats, trots mycket kämpande så är hon klar! Det gör bara att jag ännu mer vill vara klar med min utbildning. 
 
Idag innan resan började så har jag faktiskt hunnit träna och så skön att göra det när man bara ska sitta i en bil hela dagen. 
 
 
❤️
 
Kom gärna ihåg att gilla inlägget på knappen nedan!  
 
 

Kommentera här: